Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr založení webové agentury
Holický, Filip ; MBA, Petr Kopecký, (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracováním podnikatelského záměru pro nový podnikatelský subjekt, který se zaměřuje na obor webových služeb. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První obsahuje teoretické základy vztahující se ke zpracování podnikatelského záměru. Dále pak analytická část obsahující informace o analýze trhu a nového podniku. Poslední část obsahuje návrhy reálného provedení celé myšlenky tohoto podnikatelského plánu.
Aplikace elektronického obchodování
Matějíčková, Barbora ; Hajfler, Miroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá aplikací elektronického obchodování, postupem při tvorbě e shopu a zahájením kroků vedoucích k jeho tvorbě. Vymezují se vybrané pojmy týkající se elektronického obchodu a funkce jež musí obchod splňovat. Je zde popsán postup při tvorbě elektronického obchodu s ohledem na vybranou společnost.
Podnikatelský záměr pro internetový portál zprostředkující IT služby
Slováček, Jan ; Ševčík, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je podnikatelským plánem pro nově vznikající internetový portál zprostředkující IT služby. Tento plán je rozdělen do tří částí a to do teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy, které spadají do této oblasti podnikání. Analytická část je zaměřena na analýzu společnosti, konkurence a prostředí na trhu. Návrhová část je popsána dle obvyklé struktury podnikatelského plánu. Je zde popsána funkční stránka portálu, marketingový mix, kterým se bude webový portál propagovat. Dále organizační plán, hodnocení rizik a finanční plán. Tento podnikatelský záměr bude použit k reálnému využíti v praxi.
Specifika internetového podnikání
Rýdel, Tomáš ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
(česky): Hlavním cílem práce je popsat specifika internetového podnikání s ohledem na odhalení příčin úspěchu či naopak neúspěchu firem v internetovém prostředí. V rovině teoretické je v této souvislosti záměrem práce charakterizovat vliv internetu na principy podnikání a dát tak čtenáři ucelený obraz o jeho dopadech na současnou podnikatelskou sféru. V návaznosti na cíl práce je potřeba prakticky prozkoumat, jaké možnosti nabízí 21. století v oblasti integrace moderních firemních nástrojů, které umožňují hladší přístup k firemním informacím a znalostem a zda jejich efektivní optimalizace je klíčem k úspěšnému podnikání na internetu. Přínosem této práce je praktické zhodnocení výzev, které přináší do firem neustálý vývoj informačních a komunikačních technologií, které může být využito pro podporu rozhodování při výběru vhodné kombinace firemních nástrojů.
Podnikatelský záměr pro internetový portál zprostředkující IT služby
Slováček, Jan ; Ševčík, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je podnikatelským plánem pro nově vznikající internetový portál zprostředkující IT služby. Tento plán je rozdělen do tří částí a to do teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy, které spadají do této oblasti podnikání. Analytická část je zaměřena na analýzu společnosti, konkurence a prostředí na trhu. Návrhová část je popsána dle obvyklé struktury podnikatelského plánu. Je zde popsána funkční stránka portálu, marketingový mix, kterým se bude webový portál propagovat. Dále organizační plán, hodnocení rizik a finanční plán. Tento podnikatelský záměr bude použit k reálnému využíti v praxi.
Podnikatelský záměr založení webové agentury
Holický, Filip ; MBA, Petr Kopecký, (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracováním podnikatelského záměru pro nový podnikatelský subjekt, který se zaměřuje na obor webových služeb. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První obsahuje teoretické základy vztahující se ke zpracování podnikatelského záměru. Dále pak analytická část obsahující informace o analýze trhu a nového podniku. Poslední část obsahuje návrhy reálného provedení celé myšlenky tohoto podnikatelského plánu.
Aplikace elektronického obchodování
Matějíčková, Barbora ; Hajfler, Miroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá aplikací elektronického obchodování, postupem při tvorbě e shopu a zahájením kroků vedoucích k jeho tvorbě. Vymezují se vybrané pojmy týkající se elektronického obchodu a funkce jež musí obchod splňovat. Je zde popsán postup při tvorbě elektronického obchodu s ohledem na vybranou společnost.
Model elektronického obchodování
Sikorová, Lenka ; Smejkalová, Helena (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématikou „Model elektronického obchodu firmy humi.cz provozovaný firmou Humi Outdoor, s. r. o.” Na základě analýzy elektronického obchodu a systému pro jeho tvorbu a správu jsou navržena taková opatření, která zajistí nejen vyšší důvěryhodnost a image obchodu, ale povedou i k vyššímu objemu prodeje a tím k vyšším ziskům firmy a k lepší konkurenceschopnosti.
Internetové podnikání na příkladu českého a ukrajinského e-shopu
Galkin, Rodion ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Na základě vlastních praktických znalosti a zkušenosti v oblasti internetového obchodování analyzovat český a ukrajinský trh a napsat návod pro začínající podnikatele v oblasti nákupu a prodeje příslušenství pro mobilní telefony a tablety.
Internet jako prostředek proniknutí na trh
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává o možnostech využití internetu při pronikání na zahraniční trh. Práce je na základě teoretických i praktických znalostí rozdělena na dvě základní části. První část prezentuje teoretické informace spojené s využitím internetu pro oblast podnikání. V druhé části je pozornost věnována využití teoretických znalostí v praxi. Praktická část je provázána zkušenostmi s vedením internetového marketingu a to na všech úrovních práce a obsahuje jak fakticky-teoretické informace, tak reálná data získaná od skutečných společností. Tato data jsou využita k vykreslení důležitých informací a slouží jako názorné ukázky. Cílem práce je stanovení optimálního postupu při pronikání společnosti na zahraniční trh prostřednictvím internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.